Tuesday, February 10, 2009

:: T.R.A.G.E.D.I ::


"Saya Dah Layan Awk Dgn Baek , Ini Awk Bg Kat Saya??"
"Maner Hati perot Awak Semuaaa???"
"Sebelom Nie Senior Awak Tak Penah Wat Gini kat Saya...."
"Awak lah yg Pertama..."
"Inilah Semester Ketiga Yg Saya Ajar !Wat Gini Kat Saya"
"Saya Rasa Diri Saya Mcm Bodoh Sgt!"
"Awak Ingat Awak Bagus Sngt??"
"Awak ingat Awak Da Pandai Sngt??"
"Awak Ingat Awak Bagos Dudok kelas A??"
"Tolong Hormat Saya!"
"Jangan Sesekali Awak Ajar Saya Aper Yg Saya Nak Buwat!"
"Susah Sgt ke Assignment Saya??"
"Kalo Senang Tak Payah Buat Assignment!!"
"Saya Nak Belajo ke Awak Nak Belajo??"
"Hah!!"
"Pempuan!!!"
"Saya Bertakok Lamer Tunggu Sampai Nak Dapat Master Awak tawu??"
"Saya Juga Ada Komitmen Laen!!"
"Saya Ada Suami , Ada Anak!"
"Awak Tak Raser Sebab Awak Takder Suami Lagii.."
"Awak takder Anak lagiii!!!"


PIC1:Pelaja2 Masscomm 2A/ SEM2
(Aku Tiada DiAtas)


Julung Kalinya Dalam MASSCOMM ..Tragedi Nie Berlaku... Lecturer Masscomm , MDM . A (bukan nama sebenar) Makan Hati Dgn Plajar Perempuan MC110 [2A] ...
Mdm . A Lepaskan Raser Tak Puas hatinya Pada Pelaja Perempuan Hari ini .. Kami , Pelaja Lelaki Dok Kat Blakang , Senyap Dan Mendengar Aje Apa Yg Mdm. A Katakan...
Insiden Ini Menyebabkan Berlakunya Tumpahan Air Mata Plaja perempuan Akibat Dek Semboran Mdm. A....Memang Sedih Sgt!
Aku Pown Menanges Sket2...Aku Dapat Raser Keadaan ketika Itu Kerana Aku Juga Pernah Bergelar Seorang Guru Yang Terpaksa Berdepan Dengan Karenah 800 Org Student... Terasa Hati Dgn Sikap Plaja perempuan Yang Complain Tentang Pengajarannya Di Dalam Kelas.Lama Jugak Mdm.A BerPublic Speaking .. Sumer Yg Dier Tak Puas hati Dier Keluo kan..
Antara Sebab Dia Marah + Sedih Sgt :

1- Komplen Cara Pengajaran Dier ..
2- Plaja Buat Muker .
3- Assignment Yg Dikatakan Terlalu Susah
4- Appointment Dengan Dier
5- Tak Paham Per Dier Aja.
6- Banyak Lagikk..

PIC2: Awas! Silap Langkah , Sengsaralah Anda!
Berhati2 Dgn Mereka..
(Termasok Aku..!!)


Mdm. A terlalu Marah Dan Amat kecewa + Sedih Dgn Pelaja Perempuan 2A ... Disebabkan Kekecawaan nyer Itu.. Dia Tanak Ajar Lagik Subject Human Comm..(killer subject..dan plg susah antara plg susah) ... Pelaja perempuan Kena Present Sendirik kat Depan Seorang Demi Seorang ... habeslaaa.... Silap2 Bleh Fail Subject Ini Kerana Takder Yang Mampu untuk Ajor Subject Ini Except Mdm. A....
Alliza Shah Menages2 ... Dia Ibarat menanggung Kesalahan Org Laen Kerana Dier Tak Bersalah...Dek Kerana Statement Dier , Dier Dipersalahkan!
Yang
Haros Dipersalahkan Adalah ............... Engkau kimak!
[
kimak= biar aku saja yg tahu]
Sumer
Da Tawu Pangai Engkaw! Dari Sem 1 lagikk..
Ko ingat Ko
BAGOS Sgt Nak Bwat2 Muker nak menJIJIKkan Org??
Pakaian Engko Sendirik pown Macam Hanjeng La Kimak! Sedor Diri Sket!
Tragedi nie Betol2
Amat Mengecewakan Dan Bg Pengajaran!

:::PERHATIAN:::
Pelaja Masscomm 2A Sgt HyperACTIVE!
Awas! Pikir Sejuta Kali B4 Mengeluarkan Kata2 Anda!
Sebijik Perkataan Anda Boleh Mmbawa Kesengsaraan Dlm Idop Anda!

ESOK Quiz Human Comm...Good Luck!

:::fullstop..fullstop..fullstop:::

6 comments:

Hasnah said...

huooo xberkat wo dok mgata lecture gitu.. huhu xbaik ar. kita dah la timba ilmu ngan dia.. last2 kita balas gitu lak kat dia. Sgt xsesuai tau~ peace2 ngan lecture okey dak pompuan 2A~

FADHIL_SHUKOR said...

Erm..
Tol2..
Plaja laki takder masalah dgn Mdm A tue..
Biaserlah..
pemikiran Dak2 Pompuan 2A sGT Sejuta langkah kehadapan...hehe...
:)
tol2..
ape pown....
Mdm A is the best lecturer! ahakz..
:)

Atira. said...

hyperactive?

haha i can see that.

FADHIL_SHUKOR said...

Hehe.
Brilliant!
So,pliz be careful with them.
(include me) , lalala.
hehe.
:)

amirfazwan said...

wah..mcm2..
wa bru lepas spm...
cuak utk meneruskan pembelajaran...mesti susah...
lol..

FADHIL_SHUKOR said...

tulah..
mmg byk cabaran akan datang..
depends on you.
how strong you are to mengharunginyer...
idop berdikari susah dek...
kena banyak sabo n thn dgn ujian yg dtg..
gud luck..
:)