Friday, July 17, 2009

:: Kembali Ke Pangkal Jalan ::

Lama jugak tak update blog nihh..sorry sgt2 coz busy takde masa nk update blog. tambahan lagik mcm2 problem datang kt diri ini..laptop ngan brodbend ilang dicurik setan membuatkan diri ini tak dpt nk online . skang kembali normal mcm biase..br ler ade masa nk update blog nih. Skang dah naek sem 3 , assignment yg susah2 pon dah mule menimbun2... cuti sem lepas dah berakher ..nk tnggu cuti sem depan lambt lagik lak tuh..lepas raya nt..adehhh.. skang ni aku blur2 je nie..takde modal nk tules ape.mcm budak br belajo nk wat blog lak.. haha..skang ni palotak aku tgah kusot ngan serabot nihh..uwaaaa..


hari ptama naek kuliah..semester 3 bermula sudeyhh... walopon malas nk sambung kuliah.. terpaksa jugakk..demi nk capai cita2!! sem nie maseh stay kt kelas A and pesaingan mcm biase.sgt strong! so, kena workhard la sket yerk!

Yeah..Kak idah ngan abg fendy dah kawen..akak pleng aku syg kawen jugak akhernyaa..dier nie ler yg bela aku dr aku kecik lg..sumpah takkan lupe dier n syg dier mcm nk mati!hepi n bahagia salu moger2!

--byk lg gambo..laen kali lak yerk--


2 comments:

jipangmenjerit said...

haha..
good luck for this sem..
harta makin banyak tuu..
jadi jaga la bebaik..
ekekeke :)

FADHIL_SHUKOR said...

hahah..baeklaa!!
saya akan cubaaa...
wakaka..terima kaseh syazwan!
:)