Wednesday, July 22, 2009

:: Pening-Pening Ayam Belanda! ::

Salam sejahtera..haha..mesti tensen jerk dengo mende tuh kan..biaselah2..dak2 kelas tawu dah ape mende tuh..adeii..mcm biase..ari2 ade kelas..ade yg best la jugakk n ade la jugak kelas yg agak2 membosan n mengantukkan n men....ntahh.. subjek PRO221 (Public Relations) yg En.Zul ajar tuh satu hapa tak masok dalam palotak aku.aku tanyer2 gak senior2.mmg gitu ke style dier ngajo?? mcm ckp sorang2 kt depan n cite soksek hidop n pengalaman dier lg banyak n menimbun dari huraian dr fakta tuh..arini dah masok chapter 3 uollz..aku satu hape tak masok n taktawu mende intro2 die tuh..mana tak nyer..dier ngajo jerk, aku start dah wat2 keje kt belakang ..lagi2 aku nie penghuni tetap dok kt belakang sekalik..muler laa kalo dah dok dgn baby ke..dok beposing amek gambo segala , menconteng2,bemekap2 n bergusip segala. uollz bayangkan even dier ngajo kt depan , mulot siap kunyah2 makan minum segala..kalo melantak nasik dalam tuh pon dier okey jerk agaknyer..adehh..mcm mana nk mek exam kalo gini ler gayanyerr?? tapi pelik nya senior2 ramai lak yg lepas subjek nie..even one of them ade ckp ..amek exam PRO nie sekadar tok exam n lepas exam jerkk..adeii..lgpon siyes aku memg tak minat public relation nie..lagi parah, ade membe kelas gelarkan kelas ni as a "kelas tidow"..xbaek yer uollz! tapi takpowww...belajo jer lah nok selagik bolehh! cube jelah paham2 kan ape dier ajo even xpaham k!gitewww!

cik zul dengan tekunnyer ajo dak2 masscomm nih.. ape2 pon, ladies n gentlemen, die seorang yang sangat pandai ok! lagik2 bab PRO ler nih! haruslaa..kata lecturer! giteww!

haa..they allz sume nie pretend jerk konon2 khusyuk dengo..maseng2 dok wat taik mata! menguap jgn ckp..penat mulot nie asek beribu menguap jerkk.. aku dgn selambernyer, amek je gambo time die ajo kt depan! giteww!

Arini jugak kelas Miss CK wat kt luo kelas..tensen jugakk..kena besiler kt lantai atas tingkat 3 tuh..keranaa...air-cond rosak! motip sgt kann! and tesebutlah kisah, sume dak2 masscomm 3A dok kt lantai sambel belajo subjek Psychology tuh! Feeling2 Ala Santai kt Cameron highland gituh dek dibuai2 angen2 even dr tingkat 3 jerkkkk!!

uollz! we allz feeling2 nie ala2 pose kt cameron highland dek dibuai2 angen2 sepoi! filing u ollz!

roger.and.hout.


No comments: