Friday, September 11, 2009

Tajuk: Pukimak MAGNA CYBER CAFE!

Kimakk!!! stress aku..mcm nak jerit2 sampai tekeluo anak tekak! pagi tadi aku g MAGNA CYBER CAFE dekat kolej tuh, nk print grafik design tuh , pastuh da sampai sane, bro tu ckp takleh print , sebab printer rosak! pastuh betina tuh lak enterprem , " we do not accept people which is make us second choice!" kimak anjeng stetment dier.. aku nak print situh sebab kedai cine tuh tutop lagik , x bukak. disebabkan aku nie salu pegi ke kedai cina tuh , dier larang aku n tak kasik aku print kt dier! wtf la betine n jantan sial tuh! aku nk print bukan pecume la sial , aku bayo jugak!! pehal lak kerana aku salu g kedai cine , nk tros banned aku. aku kastemer ko!
nampak sgt merek tuh tak pro n bodoh sgt! biase la beniaga, ade pesaingan.. kalo gituh , baek ko tak pyh bukak CC situh , baek ko bukak syarikat beso jerk la syial! mampos kaw , aku doakan meletop kedai ngko tuh. aku nk serang tp kwn2 sume suro sabo.sape nak sabo kalo gituh! kwn2 kelas laen nk print sume okeh jerk..tapi kenapa kena kat aku sorang la sial! sumpah seranah aku kt kedai tuh ..lantakla bulan pose ke..aku ada perasaan jugak pesal lak nk wat gitu kt aku..
seblom ni aku ade jugak print assignment kt kedai tuh.pesal lak tetibe nk larang2 aku..
kimak! sumpah pasni tak kan jejak lagik aku kt kedai tuh n aku jijik tgk muke betina sial tuh!
pegi mati la ko bangkai!
wtf!

No comments: