Sunday, January 23, 2011

mengapakah?

bismillah dulu. hello, apa kaba nokk nokk sekalian?
hurm, masa mcm berlaku maken cepattt. pastuu habes semester 6, abes belajaa.. yahoo. Oi, event belom lagi nok, baru mule. okay, stress balik pikir pasal event. banyak bende sgt nak kna buat. haihhh, tapi takpe. Lupekan skejapp cite bende laen yg bestt.
erm, oh well, nak maken abes belaja nie, rase mcm maken rapattt jek dengan membe laen. asal ehh? mesti gitu. siyes dow. masa Wan sulu, lasttt-last masa dia ada kt ktn, aku jadi rapat gile n kemane pegi mesti ada aku dgn dia. Feeling takleh berenggang uols. Mmg gitu kott, fefeeling mengeratkan silaturahim katenye. Cittt haktuih!
Okay sambung balik, biase la takde keje, cari keje, maka lepakla main point disitu. plus, weekend uols. aje keje gile babi ape weekend dok uma teperap kt uma takde watpe? mmg takla kann, HAHA. and oh, aku maken rapat dengan juniorr nie. Asal ek? salu and hamper hari-hari lepak mamak TAJ tu. dh jadi regular customer kt TAJ tu dengan muke aku nie. Ahh lantak mampos la, aku bayo minum limau panas dia, (diet habes uols). gituu.
and mcm biase, port lepak tebaek kt ktn ni taklaen tak bukan hanya dan only di Telok Chempedak tu. Oh my Converse, please la, tapi takpe. taklame da. pasni tak menghadap TC lg. hello, agak bosan la jgk kan? kalo org teringin nk g TC, one of the interesting places in Kuantan, Oh my HONDA, aku muak pulak. HAHA, well. memang cemgitu la nok, 3tahun dok sini. kangg da blahh nt konfirm rinduuu. Whateve!





Okay sambung balik, pegi lepak TC dengan para-para anak hikan kite, Si Shaer, Hery, Omiey, Pejal and Mat Leh, Opss tak lupe brader feeling kendulawless katenye, Si Fawuk and minah dia. Okay. puasss begambo and Shisha smpi pukul 4 pagi. Motiff kesana nak beposing feeling model, grrrrr, ni yang kau nak sgt kan Omiey? dengan kamera bawak masalah, okay campak masuk laut jek. Ehh, mahal uols. then, da bole gune balik.
Aku posing over, mati org nk ckp ape, asal idop bahagiaa. kelass~
pasni taklame da nok, deorang pun asik mention sedihh jek sbb aku akan blah nanti, sobb. sedih jgk nokk tapi ni jgk yg aku nak dari kecik. Ekeke.


* nanti weekend lepak lagi, beposing bagai lg yer hadek-hadek,
hello, before nak abes, ni la masa nak penuhkan album okay.
pedulikan apa org nak kata, deorang HADO?? non hado kan? okay bye.

No comments: