Friday, April 22, 2011

call me cik please?

diploma pon sudah merdeka,
kini mempersiapkan diri utk ke alam pekerjaan pulak.


isnin ni secara rasminya, aku akan melaporkan diri di Pejabat Sumber Manusia di University College Shahputra Kuantan.
(citt feeling apply keje Manager konon. perasantan)
dan akan bekerja sbg Pegawai Pemasaran, bertugas di bahagian Marketing Kolej.
terima kasih pihak Marketing sebab sudi amek aku bekerja.
(rugi tak amek aku keje sebab aku ada potensi *eh angkat badan dlm bakul.. well, sape nak angkut aku lagi kalo tak diri sendiri kan? sebok la kau!)


tugas aku ?
entahlahh taktahu lagi.
tapi ape yang aku tahu,
antaranya, kena aktif dan banyak mulot,
(hello, mak tak banyak mulot tapi banyak cakap ok. correction!)
utk mempromosikan Kolej Universiti Shahputra.
keje lain, wat tele-marketing, kena call 200 - 400 future clients setiap hari.
(wah. aku akan cube buat sore yg macho, manje dan menggoda. bole tak? ekeke.)
outstation kat luarr dan sebagainya.
tapi takperlaa, dah rezeki datang depan mata.


aku akan cube buat yg terbaik...
as best as i can be, dan mncari pengalaman baru.
selain itu, nak cari and kumpul duit, nak simpan utk degree,
(katenye larhh. kite tengok bole pakai ke tak bole pakai!)
lain utk nak beli pape yang aku rase nak beli.
belanja kau makan?
bole jekk. tunggu aku gaji ok?
(yang murah-murah please. kasik mak save bajet skettt!)
feeweet bye (;

No comments: