Tuesday, January 24, 2012

ON - AIR

entry kali ini alkisahnya odition ON AIR Astro kt Puteri Pacific JB tu.
seusai sudah membuat aksi di depan lensa kamera iaitu sbg wartawan lokasi melaporkan kejadian banjir di Johor, sudah tiba masa si juri memberi komen dan meghauk peserta.
komen utk aku? Biasa-biasa. Terima kasih kepada Suhaimi Sulaiman sbb percaya and nampak talent aku. Sejuk hati aku dengo dia cakap. #maseh noks. Haha!
tengok sket muke penjuri yg bagus sgt nie masa kt jb tuew. #Okay tahan mencarut.

sorry to say.
paling meluat yg tengah. second meluat yg kiri. paling suke yg kanan.

Pesanan aku, sesape yg pergi odition nie make sure kau HADO n boleh bercakap n boleh spontan. If kau suke2 n NON HADO feeling2 suke2 dtg mcm odition mcm Akademi Fantasia tu, kau lupekan. sia-sia kau menangis lepas kuo bilik tu nanti. Tapi takpe, kamera kt luo pintu tu byk n sedia mengejo kau. Haha! Eh agak puaka ye mulut deorang? Ya!
sekian tu jek aku nk pesan.

okay. sebenarnya byk bende aku nk cite, tp aku mls sbb cube menahan emosi. ni tulis sikit cekeot ni pun da rase emosi nie. kang aku mencarut kanggg, bole kena band n masuk beautiful nara nanti. ok baik jangan. nk tengok aku bercerita sambil beremosi, jumpe aku n tanye depan mata sendiri. wahh aku feeling! Lantak aku punye suke! Paling byk story plus beremosi, of kos pempuan tengah biber tejungkit tu. Ok adel tahan adel. #Okmenahan.

#ohh btw, gosip hangat. dengo cite aznil kena serang dgn bapak sorang peserta ni sbb mulut puaka dia sound kt peserta tu? Iya ke Idak? ok kau tanye kt kiah propa. Harusss! tahu ke dia? Dia taktahu boleh? Tanye aku lah! Gitew

ok next check it out tengok sket antara peserta yg datang odition kt JB tuew. Tengok tengok nie haaaa. ok memasing muke buatan sebab kamera tgah rekoding time nie. Aku? lagila buatannn! tengok tengok

hari pertama

ok cari aku yg mane. sape dpt cari dia terer.
Upah? Hamboi kau over nampak?
#beria belakon betepok masa tigekor ni masuk. Yela kau HOT!

hari kedua

ok. tak ramai. yg penting, ce teka sape ghoper diva kt tengah tu?
hello dia pegi jgk ok. si cantik cik Baby Kika kita.
#awk nampak murah ye dlm televisyen ye Syafiqah? Haharusss. sabar ye nok.

p/s : selamat berjaya sesapa yg pegi ke Kuching or Bukit Jalil nanti. bersedia lah. sila share saat kena hauk dgn aku. Please? Haha! Ops sape nak tips n petua boleh jgk mintak kat aku. aku cube bagi. Hee

kbye =___=

No comments: