Thursday, October 1, 2009

Tajuk: Kepayahan Journalism!



berbual skejap sebelom agenda meng-interview bermula!

Waa.. dateline for assignment journalism hamper smpi.. keje menginterview wartawan x buat lg. Mdm Pipah dah tnyer daa.. Korang ingat , senang jd dak masscomm? kena interview wartawan la segala..susah uollz..korang ingat dok kena hot2 jerk kt kolej? lagik susahla hekk!! erm..pagi tuh jugak , aku kol wartawan kat The Star Kuantan n wat appointment. Mrs.Roslina amat busy sekali n terpaksa digantikan dgn wartawan Nik Naizi, Presiden Media Phg. Sperti yg dijanjikan , appointment bersamanya di Restoran di area Paya Besar sane. ingatkan orgnyer siyes ,takot la jugak.. aku mcm biase ,amek mood formal-formal nihh..skali.. ruper2yer perghh..spoting giler tenuk ! siap belanja minum n tak tahan lagik , belanja Zaki rokok PallMall beso lagik..pergh..tabek betol! huhu..Patuh start la interview diri nya about "1 Malaysia" tuh.. amat gembira sekali..enjoy uollz!!

aku selaku tukang interview..inilah wartawan yg aku interview.
( aku kena puji sebab leh jd wartawn jgk.tp xminat!sorry)

ade 2 lagik mmber si Nik Naizi ni, Si Rasul ngan sape ntahh. deejay radio sabah.fm and PR di MS Garden.. ade rahsier uollz , kelepuk sgt mereka !haha..kantoii..siap usha2 zaki lagikk!! waaa..zaki akan jd anak ikan merekaa?? waa..haruslah zaki dpt offer wat show kt MS Garden n maybe g RoadTour di Sabah. Sambel nyelam minum air nih, sekaligus pomot2 gaks si artis Zaki nih..hihi..Korang tgk la sendirik pic aku upload nihh.

aktiviti kerana terlalu heppy!
aku ,zaki and beby.


kak ida disawan hantu keheppy-an! babiunz tenuk!

berposing dan teros berposing walopon amat keletihan sgt2!

kami mmg kwn rapat! palotak kami giler same2..
adel,zak,ida,beby..(ida bertindak sbg jurukamera!)


Habes jek inetrview , akibat terlalu heppy. kini masa pula untuk berpoyer-poyer. huhu.. next destination is Telok Chempedak. pegi sane hibur-hibur jerit - jerit and amek gambo jerkk.waa..heppy sgt.. Kak Ida terlalu heppy sehingga memeseg semua org dan menyatakan kegembiraan nyer ituh. ahah..very the poyo. huishh..

No comments: