Sunday, November 8, 2009

Tajuk: No Title.

Ntahla.sejak akhir2 nie rasa laen mcm jerk.. "SAHABAT!" ahh.pukimak same bende tuh! mane ade sahabat kt dunia nih! takde la hek! Paleng Bongok , sebot jek tawu ..kawan la,sahabat la..tp ade ke nk prektikkan nk phm bende tuh!

SAHABAT,
org paleng rapat dgn kite.
SAHABAT,
boleh tolong time kite susah.
SAHABAT,
tmpt kite mgadu nasib dgn masalah.
SAHABAT,
adalah segala2nya!

jawapannya: L.A.N.C.A.U!!

ntahlaa.. sejak idop bedikari nie mcm2 aku da kenal dunia sekeliling nih, pangai kwn2 yg ok , mnyemak , dan memeningkan! sume ade! bagi diri aku , sumpaa aku takde sahabat yg betol2 sahabat! takde! mmg takde! even dgn budak rumah sendiri .. aku tak rasa mereka kwn aku! diorang pon penoh dgn prentending same dgn diri aku. Niat dok dgn diorang nk ubah diri aku.. as long as dpt leh siket interact2 more rapat2 dgn mereka..tp hasilnyaa..non-ado..

mintak tolon pon..agak bekira n penuh dgn alasan.. kalo takde sebb, aku takkan nk susahkan diorang ..aku susah diri aku sendiri even bole mintak ptolongan diorang sebb aku tawu ape reaction or respond mereka. Even masalah aku sendiri , aku tak cite dgn housemate malah cite kt dak2 housemate laen.. kata tmpt nk ngadu?? mane?? tu aku ckp , lancau! kalo la nk dicite kan sorang demi sorang.. smpi 5 , 6 pages gaknye nih.tp xperla.biolah bende tuh pages kt hati ni jek yg tawu..

Eee...stop it la!! kadang rase sedey..marah pon jugak dok ingat bende2 gini. ngadap muke 3 tahun..rasa mcm neraka lak nk ngadap ari2.. tapi inila realiti.. pelakon mmg sume pelakon yg hebat! sume belakon depan2 walhal kt belakang! sape tawu? sape??
Spanjng dok besame ni pon ,,kalo ade mintak tolong ponn.. first2 mcm2 alasan di beri.. kalo ckp tanak.. tanak jerk.kan lg senang.. mmg sumpah susah mintak tlg. kalo tak ikhlas..tak gune jugak! tak dpt ape2,,buang masa je! better ckp , " tanak! aku malas!"
kan lagi senang n jujo gituh.. Aku bukan nk ngate laa or kondem sesape.. tp terkilan jerk nape jd gini.. nape jugak dgn2 dak2 umah laen leh nk pertimbangkan padahal kite budak umah sendirikk?? kite dah ngadap muke since masok sini awal2 dulu lagikk.tapi?? arghhhh....

entahlaa. ikotkan hati rasa nk dok tmpt laen .. dok dlm gua..dok sorang2!! nie kalo da suke nk membahan2kan org , mengata2 , baek takyah kann.. tapi xperla..tunggu n redha jerkla.. so..konklusinya.. tak pelu ingat lebey2.. kalo da tekenal nt pon..ckp jek tak kenal!! kannn!! layak !

p/s: Jgn Bizi Body Sgt Bole Nk Tawu2 Bende Ni?? Mind Ur your Housemate Business! Tak Payah Nak sebok2 intai2 Celah2 Kaen org! Annoying!!

No comments: