Wednesday, November 4, 2009

Tajuk: Research Selidik.

pic : kata org tua,
"kita kena becinta skang tok carik cinta sjati,
da beso sng nt tau cane erti cinta sjati tuh!"

- TIMBA CARIK PERIGI! -

Betol! sah! aku de wat research and bende nie realiti yg berlaku skarang. Ade 2 situasi dimana bende nie berlaku .. and aku cube bertindak sbg pemerhati sajewp! Based on my opinion and observational laa..

Situasi 1 : Si Pulan ( nama tidak boleh disiarkan )

wanita ini ibarat telalu taksub pd laki nie. Even ade wanita laen cube tok tackle laki ni, wanita ini berasa tak puas hati and terlalu marah . Mulanya , laki nie takde pon filingss pd wanita nie, tp kegedikkan wanita nie tok tackle laki nie maybe buat laki nie sangkot kot! Buat keja sume jadi tak tentu arah dok ingat giler babiss kt laki nie.Motif? padahal laki nie rileks jerk and wanita nie yg lebih2.. korang rasa?? Sanggup wat ape saje tok dptkan laki tadii.. Bukankah segala action perlu dimulakan dgn laki tadi? pelik jerkk!!


Situasi 2 : Si Polan ( nama tidak boleh disiarkan )


wanita nie lak mcm da kena dadah! ketageh giler babis kt laki nihh. ape tujuan tatawu la!
maybe kena mandrem kot..haha. jika dilihat jugakk. laki nie more to relax and wanita nie lak mcm takleh dok diam nk heboh2 nk sgt kt laki nih! motif? Habes sume tempat nak dok kecoh2 nak kan laki nie , even laki nie nmpak baek2 n relaks2 jewp! Laki nie da declare tok maybe berkawan lebih baek , tp pempuan ni maseh lagi dibelenggu setan2 yg masok mandrem td.. nak jugak! mcm takde laki laen daa even die maseh muda n ley dapat laki yg mgkin lagik bagus!erm.pelik jerk!!


dah dah!! stop2..aku agak keliru n tapaham! why situasi nie mudah belaku even aku sbg laki pon..nak starting usha awek punyerla susah! yg nie lak mcm dtg begolekk ..
Cinta tu mmg la tulus la segala.. tapii takyahla nk expose2 sgt kan! " aku tak rasa korang yg kapel2 nie akan kawen jugak last2" ..takde maknenyer! kalo ade 100 org , aku bagik 2 org jek ending dgn kawen! lagik2 yg mude2 cam aku!betuah!! hebat permainan korang hekk!

dah da! stop! stop! opa!
ko takyahla nk enterprem dalam kaen org!
shut up!!

Konklusi:
Wanita: cermin diri and katala whether betol ke aku wat gini.. mcm tak malu jerk aku wat gini! mcm gedik jerkk!! kata gituh ok!!

Lelaki: control situasi and layankan jerkk..hihi.. walo aku tawu kite as lelaki nk lg bagus and akan carik yg lebih bagus dr die kann! dalam hati msti korang ckp , " gediknye pmpuan nie tegila2 kan aku!" haha..

p/s: Sory kalo terasa or berada dlm situasi nie.. takde kena mgena dengan sesape even yg idop or mati. General! tapi kalo makan dalam , maafla!! sedo2 la! hihi:)

-Pendapat korang? kalo ade . . ayuhla berkongsi bersama -
:)

No comments: