Tuesday, March 23, 2010

Sihat 1 Malaysia

Sambel wat liputan . Sambel bergambo! Enak! :)

Hola kawan-kawan. bersua kite lagik slepas lame dah aku tak update blog kann! Haha. agak busy la uolz sejak akhir-akhir nie. Mane dengan assignment nye, program sihat 1 Malaysia lagik. Hurm. agak tensyen bin tekanan sgt-sgt la. Okayla bapak2 ibuk2 , program 1 Malaysia tu pon da habes. Keje aku as a Spokeperson to cover the whole program arituh pon da settle and agak keciwa lagik terkilan lagik sedih sebab camcorder video yg feeling2 tv tuh tak dengo sore aku.Kerana? kerana salah cucok wayar mikrofon! Argh..sedih giler taper .Of kos la , da cantek2 shooting tetibe lak. Aiyo..tapi seb baek la ae back-up from handycam yg ade recor aku wat liputan tu. Sorry la uolz takleh nk show kt sini sebab agak berat. nak tengok...sile2 la melawat di facebook saya ok.!~ Hee .
Okay , sedikit ulasan untuk program amal Sihat 1 Malaysia tuu... hurmm.boleh la..agak best and mnarik laa.. tapi yg kureng best nye ialah hari tuh hujan pulakk tak benti dari pagi smpi la ke petangg.and petang br stop and org ramai menyeru dataran Teluk Chempedak tu. Gimik untuk program nie pon tak terjadi disebabkan masalah tak dpt di elakkan. tapi overallnye , ok laa sebab petang tu hujan stop and cover and tarek2 org ramai masa tuh.. Tapi ape-ape pon booth masscomm semester 4 ( Publishing) is the best ok. Trime banyak pujian dari org awam and juga lecturer-lecturer. Apa da jadi? Pikirla sendirik. Jgn nak ckp benci kt dak2 sem 4 laa hape laa.. takde wat event laa..boikot segala laa..and now see! see! see! first time buat.ape respond and reacion? Huh. So.. mind ur own project!mind ur own business! Laen-laen lg..hurmm. Amat best keje as a spokeperson dimane kena wat liputan mengenai aktiviti2 , booth yg ade kat situ and interview org! Syok Wo! tapi susahnye kena pandai maen soalan and bekate-kate.! Eleh.. jgn nak ngate aku sgt la kan! Kau?? kau boleh buat mcm aku buat? Bole? Ado? Non - Ado ! So, takyah nk ngate and feeling lebih sgt sebab hanya aku yg layak! Puas? :D
Okay. tanak carot banyak da. tengok jekla bingkisan gambar yg ade masa program Sihat 1 Malaysia tuh belangsung ok. Yang pentingg.. dpt interview and begambo ngan Kamal Adli and Intan Ladyana ok. Anda? berani? Ado? Layakla ngan muke "anda"!!

With my kawan-kawan at our batch Booth. :P

Walaupun hujan tak jd masalah uolz!! hepi giler!
(aku pon nk menyelit!)

Haa..jeles tak?sape nie? WOW! hebat!
korang rase? mampuu? Huh.

sedikit bibit2 ketika rakaman and wat liputan aktiviti2.
thanks to: En. Faezrul.

Yes! aku adalah spokeperson pada hari itu.
trime kaseh pd mereka yg bg kejesame yg bagus and hebat!


opss..lupe! aktiviti sbela malam pulok!
tgah interview kak Intan as a model malam tuh!

* thanks kwn2 ku atas kejesame hebat untuk event nie!
pasni..kite meriah2 lagi mcm tu ok! :)

No comments: