Thursday, March 25, 2010

Title Kaw Sendiri !

Buat muke mcm nie bole?
Lagik Chantek and Seswai ngan Kaw!kaw! kaw!

Okay. aku tak paham ngan manusia arinie. Kadang mcm menyampah lagik meloyakan tekak aku. Tajuk kite arinie " Buat Muka ". Okay! Menurut kamus didalam pemikiran Adell Opa edisi remaja yg ke-21 nie, Buat Muka ditakrifkan sbagai meluahkan perasaan dengan ekspresi muke yang boleh buat org menyampah and macam nak pijak-pijak kepala kaw! Motif nak buat-buat muke? Sumpa aku tak paham ngan " manusia " tue. Kadang aku geram jugak! tp just simpan and pendan and ngate-ngate dlm hati jekla dek non hoi.. Kalo ye pon ko ade masalah. tak payah la nak beterusan buat-buat muke.. Sampai takleh wat itu la ini laa..and mcm-mcm ! Ape kejadah sume tuh? Aku ade la jgak masalah or tension or tekanan ,,and so whatever..tapi ok jerk.leh jerk kontrol?
Tmbahan lagik , jgn nk poyo sgt bole? Suke mengkondem or menasihat tak gune macam %$#%* pada seseorang sedangkan ko mmg NON-HADO takleh wat ape. Motif? Arghh.. giler babis punye pangai.
Sedar jekla..kite nie manusia biase .. xlepas dr wat kslapan..Ingatlaa.kawan-kawan ade..org sekeliling rapat ngan kite. So..jgn la nk SHOW sgt muke cimpanzi tu ek. Bukan sahaja wat ilang mood.. and tros nk ckp dengan ko pon malas. Stop it la !

p/s: Jangan asyik nk cite masalah lapok kaw laa.cite pasal kwn2 kaw laa.sedangkan diri kaw pon mcm hape. Ingat aku tak de ngate-ngate sal kaw? HAHAHA..SILAPPPPP! Kaw yg bace ... jgn nak mandai tuju kt sape2..its general ! Kalo trase .. Layak laa! Huh .

Adios.

No comments: