Saturday, February 2, 2013

Tanya sama hati.

memang benarlah apa orang kata, memang mudah untuk jatuh cinta, tapi utk melupakan seseorang yg pernah dicintai bukanlah sesuatu yg mudah. *yeke? biase aje?*. Okay tipu. betullah tu! well dengan erti kata lain, 5 minit boleh utk mencintai tapi 5 tahun belum tentu boleh melupai. Nah! begitu hebat di ranjang. Eh? tetibe. begitu hebatnya cinta lahh, omputeh kata power of love. Kah3

jujurnya, aku bukanlah jenis lelaki yg punya banyak pengalaman dlm bercinta. sorry tak romantik pon, tapi sweet n comel tu aje ade. ini serious aku tak tipu. tapi, inilah agaknya akibat sweet n comel sangat, sampai susah utk dilupakan oleh bekas-bekas kuih, eh? itu main-main. oleh bekas-bekas kekasih. Okay gempaknyerr bunyik dia. Haha!

Okay tak mahu cerita panjang lebar, ayuh kite saksikan sedikit bingkisan menarik kali ini, yang bertajuk "Masihkah Ada Cinta?" Okay puihhh sekarang.




ini memang serious takut dan menakutkan.
betapa kesiannya diri ini. terimalah sajak istimewa untuk aku.
ye diri aku. 

apa kau mahu
pada diri aku
kau terbang sudah menjadi abu
hadirmu merungsingkan aku
izinkan aku menikmati bahagiaku
apa lagi yg kau mahu
cinta yg pernah terbuku? cinta dahulu?
hariku bkn lagi harus dipenuhi dgn kehadiranmu
ingin sangat aku tahu
apakah kau masih ada di ruang hatiku
hatiku di hatimu?
aku tak tahu.

maka biar benarlah
hanya Tuhan yg tahu
apa yg bermain di kotak hati dan fikiran ini.

##

1 comment:

.::juja::. said...

Wahhhh...
sajak yg bagus..
mesti suka nonton AADC jgk kan..
kikiki...