Monday, May 27, 2013

Salam kembali.

fuh fuhh *tiup sawang* penuh sawang dgn taik cicak, taik biawak dan sebagai taik yg ringan sini. lame betul aku tak carut kt sini. busy keje mencari rezeki utk anak bini katanya walaupun intern saje. feeling bekerja gitu. baiklah sambung. skejap kena baca doa dulu ni, lebih 40 hari syaitan dan segala keturunan dia mesti dh ada sini, elok baca doa skejap utk menghalau mereka dan anasir2 jahat.

bismillahirahmannirahim... assalamualaikum..
okay, mohon segala mahluk jahat dan makhluk perosak lain terkontang kanting lari meninggalkan  tempat ini. wah semangat.

sedar tak sedar almost 3 months aku intern di media prima. memang seronok tapi gila memenatkan. pesanan kpd adik2 yg berangan sangat nk keje tv, kau rasa dulu keje production ni, baru kau tahu erti seronok penat gila sedih meraung dan seangkatan maksud dengannya. Aku tabah dan cekal tapi gigih menghitung hari nak habis. tak sabar chuols. Mmg best, seronok tapi penatlah. omputeh ckp fun but tired.

lihatlah, benar kata org. tuhan bayar cash. sebab? dulu aku feeling taknak intern production, skali kau media prima call offer intern kt production ni. Gigih menerima dan excited sbb hingatkan best. mmg best pun tapi penat aje. Kau jgn menggelabah tetek dik, penat tu la cabaran kau utk terus maju ke hadapan. boleh? Kau je mampu berada disini dan kwn kau yg lain non mampu. Keje deols non mencabar Hahaha.

Oklah, post aku ni feeling teaser aje. lagi coretan penuh di entry lain ye. mahu 6 7 pages aku gigih kena tulis ni kalo nk story pasal experience. nasib typing kalau kena kena guna mulut ni mahu 4 5 malam xtido. sila jgn cabar aku bercakap sbb pasti susah nk jumpe bonggol, simpang or jalan mati nk berhenti bercakap tau. eh lari tajuk? matilah.

nantikan entry lain yg lg best dan penuh emosi. Aku nk kumpul emosi dan perasaan ni.
cincau lebih ais. bye

4 comments:

Anasyg said...

reality belakang tv - bukan reality tv dah :)

FADHIL_SHUKOR said...

Anasyg: reality tv sebenar - Permulaan yg penuh dengan debaran dan rasa teruja. Pada pertengahan cerita, emosi dan perasaan mula menguasai. Pengakhiran cerita, sedih. Hahaha!

.::juja::. said...

hiiii.....................

.::juja::. said...
This comment has been removed by the author.